Lehetőség :)

>> 2009. július 8.

hamarosan itt a lehetőség egy újabb magyar hétre a Precept Ministries központjában! nagyon örülök ennek az alkalomnak. még van hely jelentkezni, bárkinek, itt.
emlékszem, milyen félelemmel és izgalommal mentem el először oda, évekkel ezelőtt. akkor egyhetes ifitáborra hívtak, román nyelvűre. azt hiszem, nem kell részleteznem, mi minden kavargott bennem, senkit nem ismertem, románul sem olvastam még a Bibliát...
de Isten nagyon megáldotta azt a hetet és emlékezetes marad. egyrészt az új kapcsolatoknak köszönhető, másrészt meg az ige üzenetének, átformáló erejének. emlékszem az igei bátorításra, mielőtt elmentem volna. és tényleg, nem csalódtam.
azt hiszem akkor döntöttem el azt, hogy visszatérek. ennek eredménye lett aztán az, hogy múlt héten végeztem a tanulmányaimmal. (de még tovább is lehet tanulni ott :) )

hívlak titeket is oda: gyertek, tapasztaljátok meg személyesen, mi mindent rejt Isten az igéjében!

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP