3asok

>> 2009. július 6.

Kiss Adina kért meg, szálljak be én is a játékba...

3 legkedvesebb ének:
- A mennybe fent...
- Nagy Istenem..
- Fenségednél nincs vonzóbb e földön...
de épp úgy lehetett volna bármelyik ezek közül: Adj hálát Istennek, ha újra hajnal pirkad; Az Úr irgalma végtelen; Ne félj, mert megváltottalak; Bűnsötét éjből, börtönömből; Határtalan és mérhetetlen az Isten nagy szeretete; Nem láthat bár e földi szem; Istentől jött e földre Jézus; Járok a Jézus lábnyomán; Mily szent öröm minden perc veled; Jézusomat követem; Messzi hegytetőn fent; Jézus Krisztus mikor rámtalált; Süllyedeztem egykor én...

3 kedvenc író és 3 kedvenc könyv
- Max Lucado - mind, de talán mégis az Értékes vagy és Harc az óriásokkal jár elől
- Janette Oke újabban, az egész sorozat, románul olvastam őket...
- nem tudok dönteni a James Dobson, Elisabeth Elliot, Gary Chapman, Linda Dillow és egyéb könyvek közül...

3 kedvenc vers és 3 kedvenc költő
- Reményik Sándor: Lámpagyújtogató
- Papdi Eszter: Egyre szebb
- s legyen talán még: Füle Lajos: Hoztál-e napsugárt?

kapcsolódjatok be ti is, akik még nem írtatok ilyen listát :)

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP