Jó kép?

>> 2009. július 8.

azon gondolkodom, hogy mitől jó egy kép?

láttam nemrégiben néhány profi képet, a készítőjük mutatta meg őket.
felfigyeltem arra, hogy különböző emberek különböző stílusú képeket készítenek.
és ahogy apum mondta, nem a gép a meghatározó, hanem az ember. igaza van.
és a képek üzenetet is hordoznak. bár bennem személy szerint nem tudatosult eddig ez. de talán jobban kellene figyelnem erre is. hm...
vajon az én képeim miről beszélnek?...

szerintetek: hogy mitől lesz jó egy kép?

5 Hozzászólás:

Budai Evódia 10:22 de., július 09, 2009  

na, én legújabban ezen gondolkozom, hogy szívesen vennék pár fotóleckét (nem tudom így hívják-e?:P) vagy legalább egy érthető egyszerűbb könyvet átvennék a fényképezésről. Nincs nagyon profi képem, de ezt se tudom kihasználni rendesen. Nem tudom azt fényképezni, amit látok....

Budai Evódia 10:23 de., július 09, 2009  

bocs: profi Gépem..

Névtelen 11:42 de., július 09, 2009  

attól jó egy kép, szerintem, h jellemzi az alkotóját, és ezért más minden kép. Nem kell mindenkinek egyforma kompoziciókat készíteni, hasonló mentalitást képviselni, m az egyediség teszi a képet azzá, amitől jó... a tiedid azért jók, m elvontak, és legalábbis azt szeretem benne, h nem mindig az általános látószög kerül megörökítésre és minden képnek célja van, mondanivalója. Általában tematikusak a képeid :) z

Adona 7:04 du., július 09, 2009  

Evódia: egy ajánlat - én is tanultam
innen


köszi a hozzászólást :)

Adona 7:06 du., július 09, 2009  

amúgy szerintem az a jó kép, ami valamit mond nekem...
és általában a képeimmel azt szeretném megmutatni, amire felfigyelek. néha csak a fotózás kedvéért kattintok.
ritkán fotózom úgy, hogy valami célom van előre, megfogalmazottan a képpel... :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP