Köszönöm

>> 2009. július 9.


Betti
től kaptam :) köszönöm!

Beszállok a játékba:
A szabályok:
- Tedd ki a díjat a blogodba;
- Linkeld be azt, akitől kaptad;
- Jelölj meg legalább 7 blogot;
- Hagyj üzenetet a díjazottjaidnál;

én is továbbadom:
- Kriszta - mert fiatalos és élettel teli
- Evódia - mert tartalmasakat ír
- Noémi-Ruth - mert őszintén ír és szeretem olvasni
- Salomé - mert képekben mindig megcsodálhatom
- Adina (Kiss) - mert hűségesen felteszi a "napi igét"
- Tüci - bár ritkán, de jókat ír
- Kingabell - annak reményében, hogy majd sűrűbben is fog írni

4 Hozzászólás:

Budai Evódia 3:41 du., július 10, 2009  

köszönöm, nagyon kedves vagy!

iri 7:06 de., július 11, 2009  

Koszonom latogatasod ,igen Kay Arthur tanulmanya,Mia es Costel Oglice forditasa,oket pedig en probalom forditani.Igen Mircea egy aldott kedves restver felesegevel egyutt.

Noémi-Ruth 9:45 du., július 14, 2009  

Kedves Adina!
Nagyon köszönöm a díjat és az elismerő szavakat, nagyon jólesett, hogy gondoltál rám. Sajna én viszont gondban vagyok, mert nincs 7 emberem, akiknek továbbadhatnám (vagy már kaptak, vagy nem olyan típusúak). Ne haragudj, hogy nem tudom továbbadni.

Adona 9:55 du., július 14, 2009  

szivesen :)
rendben

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP