701.

>> 2008. szeptember 15.

bejegyzés lenne, ha nem maradt volna néhány piszkozat...
írni kellene? bizonyára. a hétvégén voltam fent, olvastam másokat, de valahogy ennyibe maradt.
amúgy lehet, hogy mostanában amolyan beszámoló stílusra váltok át. már amikor lesz miről.

a múlt héten lánybúcsúztató est is volt. meg szombaton polgári. aranyos, szép kis pár. a kulisszatitkokról is értesültem, bőven, hát - jó, hogy túlvannak a ceremóniákon. vasárnap ugyanazon pár menyegzője. szép, egyszerű, de nagyszerű ruha, az étteremben klassz díszítés, finom kaja, jó kis csoport. jó volt velük lenni, örülni az ő örömüknek. este 9kor már otthon voltam. esős, szeles, hideg idő lett, de a fotózáshoz volt idő, alkalom, mert az eső elállt, vagy csak később esett. szóval ennyit most...


u.i. a munkatársnőm menyegzőjén voltam, egyúttal román és pünkösdista verziót is láttam :)

1 Hozzászólás:

Névtelen 7:14 du., szeptember 15, 2008  

Tetszik a menyasszony ruhája

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP