4. megvolt

>> 2008. június 13.

mondom én, hogy a napi adag :)
tegnap a felhőszakadás előtt befejeztem a mutatványaimat :D
kezdek kevésbé izgulni mikor beülök arra a bizonyos ülésre. és tegnap visszafele is mentem. gyakorlatoztam vele, és egyedül ültem a kocsiban. minden alkalommal alaposan leizzadok, ez már vele jár, mármint a vezetéssel. tegnap sikeresen kivívtam az insztruktorom ama fenyegetését, hogy a hiba ismétlésekor kidob a mozgó kocsiból (bátorító, nemde?). később otthon csak nevettem a hibámon, de akkor annyira normálisnak tűnt, amit csináltam, pedig tudtam, hogy hiba...
amúgy a forgalmat kezdem megszokni (itt a többi mozgásban levő kocsi értendő), bár nem a legzsúfoltabb utakon járok, és nem is a legnagyobb forgalmi órákban, de most, hogy beköszöntött a vakáció, remélhetőleg az is alábbhagy.
ja, és ha valaki lát, mikor a sofőr helyén ülök, kérem ne legyenek olyan elvárásai, hogy észrevegyem.
és mégvalami: a gyalogosoknak ajánlom, hogy figyeljenek, mikor lépnek le a járdáról. a maguk érdekében. :D (teljes szívből együtt éreztem a másik iskolással, aki a napokban nem engedett át a gyalogátjárón, mikor vezetés után hazafele tartottam :) )

1 Hozzászólás:

Névtelen 1:22 du., június 13, 2008  

együttérzek veled :) Én is kb így izgulnék :). Egyzser vezettem, kb 15 percet, és leizaddtam magam úgy, mint még életemben soha :)
De Hajrááá!! Szorítok neked :) Puszi, zerge

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP