3. megvolt

>> 2008. június 12.

kezdek belejönni, hogy olyan ez, mint a napi adag...
a tegnapelőttihez képest jobban ment, de nem részletezem, úgysem érdekel senkit... persze, még mindig van mit tanuljak, javítsak. (eszembe sem jutott, hogy egyenesen menni milyen nehéz lehet...)
semmire nem jut időm, de tényleg semmire. mikor hazamegyek, már este van, csak eszem, tanulok és alszom, mert muszáj. most látom csak, mennyire értékes egy-egy szabad délután, amikor azt tehetek, amit akarok (ezt múlt időbe kellett volna írjam!) és nincs előre betáblázva minden nap minden percecskéje... de ne panaszkodjak, mert a bácsi értem jön, felvesz, a tegnap pedig hazavittem magamat, szóval ez jó.
már várom, hogy lejárjon, hogy ne mondjam azt, hogy ez azt is jelenti majd, hogy szabadságra megyek :D ja, de a vizsgát nem várom. de nem is tudom, miért foglalkozom ezzel, úgysincs időm még álmodozni sem arról, hogy milyen lesz...

3 Hozzászólás:

Névtelen 11:06 du., június 12, 2008  

csak most jövök rá, h egy cipőben járunk?!:)) (bocs, kicsit le vagyok maradva a bloghírekkel)
Az én oktatóm mindig azt mondja, h menni fog! na, én is ezt mondom neked, meglátod, egyre biztosabb leszel a dolgodban, nem mondom, h egyre könnyebb lesz, mert aztán jön a sokféle parkolás, tolatás, fordulás, de én rettentően élvezem a hibáim, szamárságaim, idétlenkedéseim ellenére, (legalább van min jókat nevetni!:))
további sok sikert neked, bajtárs!:))

Névtelen 11:07 du., június 12, 2008  

ja, és részletezzed csak nyugodtan, mert egyvalakit biztosan érdekel, engem!!!:))

Adona 7:45 de., június 13, 2008  

koszi Emi :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP