5. megvolt

>> 2008. június 13.

ma a háttalparkolást gyakoroltam, ha minim 10szer nem, akkor egyszer sem. nem részletezem az idétlenkedéseimet, de nagy sikernek nem örvendett ez a manőversorozat, az biztos. hiába volt óriási hely a művelethez, nem akaródzott menni.
na de ma péntek van, és aki nem volt ez én helyzetemben, el sem tudja képzelni mit jelent az, hogy holnap reggel nem kell 6kor felkelni megint és a ma estét nem kell azzal tölteni, hogy az ember a legiszlációt bújja (bár nem ártana, mert már kellene tudjam, de úgy döntöttem, kicsi szabadot adok magamnak), szóval igazán örülök ennek az estének... :)

4 Hozzászólás:

Névtelen 10:39 du., június 13, 2008  

tudom, hogy szörnyen buta kérdés, de mi az a legiszláció? elméletből még nem volt vizsgád?

Adona 10:52 du., június 13, 2008  

a legiszláció az az elmélet (legislaţia). azt is most tanulom. még nem vizsgáztam belőle.

Névtelen 7:48 de., június 15, 2008  

köszi. Egyébként azonnal rájöttem, ahogy a kérdést leírtam:) hát akkor jó tanulást!

Adona 1:37 du., június 15, 2008  

koszi

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP