2. megvolt...

>> 2008. június 11.

meleg volt. fáradt voltam... figyelmetlen... sokat hibáztam... :(
jártam városon belül, kívül, jó kis forgalomban is (egyik jelzőlámpánál csakaz 5. zöldnél mentem át, akkora volt a sor), egy adag ijjedtséget is beszereztem, ez köszönhető egy szeleburdi vezetőnek, akinek volt mersze elémvágva elvágni az utamat és megállni a mellékutcába befordulás közben...
a hibákat nem sorolom, volt bőven, még túl sok is...
ha:
- az első alkalmat élveztem, a másodikat kevésbé
- az első mosolygóssá tett, a második lekonyulttá
- az első elég jól ment, a második legalább annyira rosszul, mint az első jól
ez volt...
* a gyalogosok hamar áthúztak előttem - jól tették
* akik tudtak kikerültek - még jobban tették
* akik mögém kényszerültek nem dudáltak - ők tették a legjobban!

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP