Ezerfelefigyelni

>> 2008. május 31.

egyszerre hogy lehet? egyik lábbal egyik pedál, másikkal a másik, egyiket nyomni, másikat felengedni, közben nézni az utat, kormányt tekerni, sebességet váltani, mütyüröket kezelni, tükröt böngészni (a visszapillantó létezéséről totál megfeledkeztem), na de nem sorolom tovább. rövid délelőtti próba eredményeképp azon gondolkodom, hogy nem lenne-e mégis jobb visszalépni?
vagy adjak még egy esélyt magamnak?
megyek, nagytakarítást rendezni a gépemen... ráfér már.

3 Hozzászólás:

csillag 10:34 du., május 31, 2008  

énisaztmondom, hogy komplikált dolog. csak én még nem is próbáltam:))

Névtelen 3:57 de., június 02, 2008  

Ne add fell!!! Soha amit elkezdesz ne add fell, minden csak egy ideig nehez, en nagyon szeretek vezetni, es megtanulni jarni is nehez...majd magatol csinalod, irni is nehez , meg olvasni is, meg a szorzo tabla is. Vezetni is lehet elvezettel sot annyira magatol erthetoen mint a fogmosas.

Adona 9:34 de., június 02, 2008  

hm, erre nem is gondoltam, hogy élvezettel vezetni. Na, de sohse késő :) hátha én is belejövök :D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP