Szédültnap

>> 2008. június 2.

ez a mai. a tegnap este jól telt, de a mai nap... már reggel úgy kezdődött, hogy felébredtem, megnéztem hány az óra és rájöttem, hogy tegnap reggel elfelejtettem átállítani a mai ébresztési időt, szóval a szokásos 10 percnek fuccs. mégis, épp hogy csak elkészültem időre, indulni. és aztán meg viszzafordultam, mert valami fontosat otthon felejtettem (ez naaaaaagyooooon ritkán történik meg velem). aztán a postán valamit ki kellett fizetnem, elírták a nevemet, pedig csak le kellett másolniuk... arról nem is beszélve, hogy mit írtak helyette...
a fekete tea helyett pedig rátértem a zöldre ma.
és még csak reggel van...
pörög az élet itt, nem unatkozom :)

ma reggel olvastam, hogy "a kifogások olyanok, mint a kijáratok a fejlődés útjáról". szóval tessék élvezettel nekilátni a mai napnak. mentem is...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP