Vonatok

>> 2007. szeptember 5.

nem tudom már miért, de álmomban pakoltam, a dolgaimat, amik nem is az enyémek. na de mindegy. reggel utolsó pillanatban is még 10 percet könyörögtem ki aludni, de pár másodperc múlva meggondoltam magam és mégis felkeltem. későn indultam, de mindegy.
a lényeg inkább az, hogy miközben azon elmélkedtem, miért is pakolásztam álmomban, mert ugye már harmadik hétvégém lesz itthon, egy jó dologra jöttem rá. mégpedig arra, hogyha már az ic-t váradra nem vehetem igénybe, mert későn érkezik meg (nem ma, majd azután), nem a jasigyorssal megyek, hanem a bányaival. bár megvoltam győződve, hogy a jasi az, de nem. a jasival semmi bajom különben, csak egyszerüen a nagy lelkesedés hiányzik, amolyan hagymázó-szalonnázó bácsikák jutnak eszembe róla...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP