Elszúrtam...

>> 2007. szeptember 5.

nem szeretek az ilyesmiről beszélni. pedig ez is hozzámtartozi. hozzátartozik az életemhez...
a tegnap délután történt. a kolléga egyszercsak valamit kérdezett. melyik a kedvenc könyvem? nem is tudtam mit is mondjak. melyik is? közben bennem szép csendesen ismétlődött a válasz: a Biblia. mert hát igen, tényleg az a kedvenc könyvem. csak hát nem jött a szó. törtem a fejem mit is mondjak, mit is mondjak. nem adtam konkrét választ. inkább valami kitérőt. hogy nem tudok választani, sok van. meg hogy neked melyik?
aztán kiment a teremből. szomorú lettem. tudtam, hogy meg kellett volna mondjam... vártam, hogy visszajön. de nem jött. mennem kellett. megirtam neki, hogy eldöntöttem melyik a kedvencem... pedig megmondanom kellett volna...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP