Varrónőnél - 3.

>> 2007. szeptember 4.

nah szóval, a tegnapi sikertelenül sikeres próba után eldöntöttem, hogy ma délben megyek újra, jobb eredményben reménykedve. igy hát szokásos kiséretemmel kajálni mentem. gyors iramban bekaptam mindent, aztán átadtam a helyem egy később érkező kolléganőnek, illendő elnézéskérés után pedig nekivágtam az utcának.
ment is minden simán a villamosmegállóig. ott másfele igyekvő kolléginák társaságában cseverésztünk. majd megjött az első, nekik jó jármű, nyomában a nekemjóval.
szóval relativ időben megérkeztem a helyszinre. bent nagy csetepatéra akadtam, meghúztam magam az egyik sarokban, aztán vártam a soromra. ja, és közben még elszaladtam a szomszéd üzletbe, nyitva volt, megvártam, mig kiszolgálták az előttem levő bácsikát, aztán megvettem az aranyos, egyszerű, fehér táskát, s mentem vissza.
ott aztán volt még mit várni, néztem is sűrűn az órámat, megigértem a főnöknek, hogy időben visszaérek... közben azon gondolkoztam, hogyan is optimizálnám a néni munkáját, lett volna mit, szerintem. na de a néni érti a szakmáját, meg kell adni neki. végre sorra kerültem én is. a ruha szép lesz, jó lesz, aranyos, tetszik, ez a lényeg.
mikor végre onnan is kikerültem indits neki a legközelebbi villamosmegállóba. közben elment a villamos, a 8as, az egyetlen, ami megfelelt volna. nincs idő búsúlni, találni kell valami megoldást. jött is nemsoká, hogy a megállóba értem az 1es. egy megálló vele is jó. onnan talán kapni mást. nah, lássuk, mi jön. kiálltam a sarokra, forgott a fejem mint egy ablaktörlő heves zivatarkor - mert hát nem tudni melyik irányból tünik fel a mentő. nem autó, villamos.
aztán: még17perc - jajnemjön - dejójönegyonnan - jajaz11esnemjó - még15perc - csakelnekéssek - innenisonnanisjön - melyikleszjómelyikleszjó - ezközelebb - 7esnahezisjóegykicsit - 2megálló - a vezető mindjárt indulás után a kanyarban vetette buzgón a keresztet... - lássukmilesz - leszállásmertjönajó - megvana6os - még7perc - másik2megálló - persze, a jelzőlámpa piros, mire eldöntöttem, hogy a többiek után én is átvágok a piroson, indultak a kocsik - maradtam - még5röpkeperc - bekellérni - egy motoros a járdáról indult, majdnem elütött a járdán - nem volt időm mérgelődni - bekellérni - naiinenmindenreggelmegyek - elégleszezidő - mégegygyalogátjáró - megálltataxiátérek - még2perc - beazajtón - pityegésbenntvagyok - mégegyperc - végigafolyosón - másodikharmadikajtó - bentvagyok, huhhh 13:00...
a főnök nem volt bent...
a mailek jelezték, hogy igencsak ideje volt megérkezni...

2 Hozzászólás:

Névtelen 3:27 du., szeptember 04, 2007  

egyre jobban tetszik amit irsz:)),a te életed se unalmas:))

Adona 8:18 du., szeptember 04, 2007  

unalmasnak nem unalmas. néha vannak csendesebb időszakok is, de nem most :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP