Benyomások

>> 2007. július 23.

ez a hét sok nyomot hagyott bennem...
- egy kedves házaspár életébe pillanthattam be kicsit. jó volt a példájukat látni. meg a misszóhoz való hozzáállásukat
- a vendéglátás terén is sokat köszönhetek
- a gyerekeket megfigyeltem, amint jöttek, tanultak, játszottak... szeretetre éheztek...
- közel kellett mennünk az emberekhez. az ő világukba. csak igy juthat el a jó hir hozzájuk. de ez volt az, ami lelkesedést hozott a csapatba, felvillanyozott, erőt adott
- a csapat egységesen tudott dolgozni. pedig még soha nem dolgoztunk együtt, egyesekkel csak most ismerkedtünk meg...

azt hiszem, még más is van, csak valahol jó mélyen elraktározódva bennem...
mindenképpen jól éreztem magam, tanultam, kapcsolatokat alakitottam, mélyitettem, szolgáltunk, kikapcsoloódtunk. megérte!

2 Hozzászólás:

márta 9:42 du., július 23, 2007  

Tudod miért érdekes olvasni a blogodat? Mert egy teljesen más személy benyomását kelted, mint amilyennek én láttalak ezelőtt sok évvel, mikor találkoztunk. Vagy nagyon sokat változtál ( előnyödre), vagy akkor másnak láttalak, mint ami voltál.

Adona 9:47 du., július 23, 2007  

koszi... hat tenyleg valtoztam. de nem tudom, hogy te milyennek ismertel :) azota sok ido eltelt...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP