Mivel is teltek a napok?

>> 2007. július 23.

szombat, 14. - hajnalban lementem varadra: a barátnőmmel az oviba, majd tábormegbeszélesre, vissza az oviba összeszedni a gyerekmunkához szükségeseket, majd ki püspökibe, ott elmentünk a gyülihez, meg a kertben az esti locsoláson is részt vettem :) szép nap volt.

vasárnap, 15. - dél előtt nem túl sokkal indult a busz, 3an mentünk a 7es csapatból, délután a gyüliben, szolgáltunk, este megbeszélés, majd a vendéglátóinknál voltunk Nagybányán

hétfő, 16. - 10re minden reggel kimentünk Felsőbányára, 11re jöttek a gyerekek is: játék, éneklés, aranymondás, bibliai lecke volt (10 gyerek volt). majd ebéd és pihenő. este 7re felnőtteket vártunk, de általában csak gyerekek jöttek akkor is. azután pedig elmentünk a városba ott Felsőbányán, énekeltünk, beszélgettünk

kedd, 17. - az előző napi program mellett a gyerekekkel (20-25 gyerek volt) este együtt vacsorázott a csapat kedves vendégfogadóimnál

szerda, 18. - 30 gyerek jött el, ez volt a csúcs. a rövid pihenő után pedig elmentünk a kórházba. este együtt pizzázott a csapat egy kedves családdal

csütörtök, 19. - 25 gyerek volt. délután az öregotthonba látogattunk. este kimentünk egy bloknegyedbe, ott énekeltünk, majd egy udvaron a kellemes hüvösben vacsiztunk egy finomat

péntek, 20. - a csapat létszáma megcsappant, a 3 fiúból 2 már nem volt velünk. 20 gyerek jött el. a vacsorán megint együtt volt a csapat egy kedves családnál

szombat, 21. - 25 gyerek volt délelőtt. majd a csoport kicsit kikapcsolódni ment el a bóditó Bódi tóhoz :). a libegővel felruccantunk a hegytetőre, meg a tóban mártóztunk meg

vasárnap, 22. - 25 gyerek volt a záróalkalmon, néhány szülő is eljött. ebéd után rövidet szusszantunk majd Koltóra mentünk ki az aratási ünnepélyre, majd vissza Nagybányára. este már csak a 3 lány vacsorázott együtt, majd kimentünk a városba vendéglátóimmal, dinnyét ettünk :), és fél 1 előtt mindhárman vonatra ültünk.

igy történt, hogy reggel fél nyolckor elég kómásan értem be az állomásra...