A félvér

>> 2007. május 18.

Ezúttal egy újabb Karl May indiános regényen vagyok túl. Eldöntöttem, most már szünetet kell tartanom az ilyen ritmusú és stílusú könyvek olvasásában. Ugyanis hamarosan csak mentőakciókban és egyéb hozzátartozókban fogok gondolkozni :D
A főszereplők ismeretesek, a cselek néha változnak, de ugyanolyan stílusúak. Persze ez nem azt jelenti, hogy meguntam őket. Csak a magam érdekében lesz ajánlatos lassúbbra fogni a tempót, hiszen nem kerget semmiféle rézbőrű, hogy lóhalálában kelljen végigvágtatnom a préri helyett a könyveken. :)

2 Hozzászólás:

Jani 5:57 du., május 18, 2007  

Megvan neked a könyv, vagy a nettről olvasod??
Jani

Adona 6:41 du., május 18, 2007  

egy kollegamtol kaptam egy csomo magyar onyvet elektronikus formatumban, onnan olvastam

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP