Nevetés

>> 2007. május 17.

Ma felléptem a freemailes cimemre. Nobodynak nevezett... hát felemelő érzés, hogy is mondjam?
Azonban érdekes felfedezésről olvastam kilépéskor. Eszerint a nevetés ösztönös túlélési eszköz, nem a viccre való intellektuális reakció. Akit érdekel a téma itt olvashat többet.
Mégis, vannak "besavanyodottabb" emberkék. Azoknak nincs ilyen túlélési ösztönük? Vagy hogy is van ezzel? Az viszont igaz, hogy néha nem is kell mit-tudom-én milyen vicc elhangozzon, hogy az ember szívből egy jót nevessen :)

4 Hozzászólás:

márta 2:28 du., május 17, 2007  

Ha elég sokszor írsz a "nobody"-zásról a blogodban, egy idő után abbahagyja :)

Adona 10:20 du., május 17, 2007  

akkor majd igyekeznem kell eleg hangosan protestalni, hogy eszrevegyek :D

Időbeosztás-guru 1:41 du., május 18, 2007  

A freemail úgy tudom, engedélyezi az átirányitást, tehát nyugodtan használhatsz gmailt, és átirányitod a leveleidet oda.

márta 2:45 du., május 18, 2007  

Én pontosan ezt tettem.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP