Megjött a hó

>> 2012. január 8.

ide is. az éjjel valamikor hóviharral álmodtam a hegyekben (hogy honnan jött össze a hegy meg a hó meg a vihar?). és épp tegnap gondolkodtam, hogy a hólapát még használatlanul hever előkészítve. este még csodáltam a tiszta eget meg a hold ragyogó fényét. ki gondolt itt hóra?
reggel aztán nem jött hogy higgyek a szememnek, mikor kinéztem, hogy minden fehér - ajaj :) tán még most is hull, de az utak el vannak takarítva (nagyjából), a reggelhez képest, mikor igencsak havasak voltam. mind2 szomszéd udvarán vagy 2 hóember álldogál :)

az unokaöcsém meg igazán szívén viseli nővérkéi sorsát - főleg mikor cukorkáról van szó. a kisebbik kiszúrta a sárga dobozt a táskámban (régebb nem volt ott) és megkérdezte, mi az. anyai engedélyt megkapva kért belőle. az öcsike is kért meg kapott, mire nyomban megemlítette a nagyobbik nővért is, hogy neki is kell - ő persze nem volt a közelben - pár másodpercig. mert aztán megjelent. és a fiatalúr kért neki is egy cutortát :) hát hogy ne szeresse őket az ember lánya? :)

1 Hozzászólás:

csillag 11:00 du., január 08, 2012  

Szóval ha nálatok hó van, akkor azt hiszem itt is az lesz holnap:D

Apropó "cutorta" - mi tudod mit élveztünk? Mikor B. azt mondta, hogy "a tatas tutojétol"

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP