Idén

>> 2012. január 3.


nem tűztem ki "nagy" terveket. az elmúlt évek tapasztalata nyomán, nem tőlem függött (csak) a megvalósítás és úgy gondoltam, jobb lesz most így. nem azt mondom, hogy nincsenek terveim, célkitűzéseim - csak sokkal jobban lemérhető és nem annyira elérhetetlen módon fogalmaztam meg őket. meg nem egy évre szólóan. nem is arról kell szóljon az élet, hogy kitűzünk valamit év elején, aztán év közben semmit nem határozunk el, hanem csak majd következő év elején.
az elmúlt néhány napot azzal töltöttem, hogy próbáltam helyre jönni - hagyma, gyümölcsök, teák, vitaminok, méz, pollen. még most sem vagyok egész jól.
és készítettem a tartalékokat azokra a napokra, amikor elkezdek dolgozni. mert nem tudom, hogy milyen munkamennyiség vár rám. bármire fel kell legyek készülve. a hétközbeni programom meg egyáltalán nem lesz lazább :)
az enyhe időjárásnak köszönhetően ma még nyílott a krizantém a kertben. és megjelentek a hóvirágok is, egyik-másiknak már a virága is látszik. és az egyik árvácska teljes díszben őrködött a járda mentén. és a szegfűk is bimbósak, a rózsák tele vannak hajtással, az orgona rügyes. sőt, egyik szőlőn is felfedeztem friss rügyecskét. január lenne tényleg? :)

az évet egy tanulmánnyal kezdtem:

hihetetlenül sok mondanivalót tartalmaz ez a 2 lecke...

1 Hozzászólás:

csillag 11:33 de., szeptember 07, 2012  

az idénre nem tűztél ki "nagy" terveket :)
milyen csodálatos, hogy mégis az lett belőle!

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP