Mire jó...? 5.

>> 2011. január 5.

egy kis megmaradt püré, amit az ember már nem szívesen eszik meg, de még jó?

ilyen kis lapótyákat készítettem belőlük. a recept egyszerű: 2 tojás, összekevertem a sárgáját a fehérjével, tettem bele sót, borsot, egy kis tárkonyt, megszáradt petrezselyem levél darabkákat, aztán bele a pürét. s mivel a keverék elég híg lett és ott volt előttem egy darabka száraz kenyér (amit másra akartam újrahasznosítani), hát mozsárban megtörtem apróra és belekevertem. aztán megsütöttem.
megjegyzés_1: az ízesítés tetszés szerinti lehet
megjegyzés_2: a végeredmény színe ízlés és sütés idő szerint változhat. íze a sült krumpli és bundás kenyér keverékéhez hasonlított :D
megjegyzés_3: a tányér szélére tett mandarin és klementin szeletek csak az díszítést szolgálják. igaz, én a tányér végleges kiürítésének utolsó lépéseként tüntettem el, és nagyon finom volt :)

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP