2011

>> 2011. január 1.

elővettem a verses füzetem és 2 vers maradt meg jobban bennem. egyik inkább magamnak, a másik meg nektek...

Újévi kérés
(ismeretlen szerző)

Lelkem egy kérés tölti be mostan:
Add Uram, hogy a jövő napokban
legyen majd időm - a Te számodra,
és legyen időm - magamnak - másnak,
mindig azoknak, akik az úton
énvelem járnak.

A Te számodra? Nem kérem így, nem.
Hagyd szomjú kelyhem beléd merítenem,
Te örök forrás. Ajándékozz meg
Te engem egy mély leheletével
szentséggel teljes, örök idődnek!

Lecsendesülve, beléd merülve
magam számára is jut majd:
kicsit megállni,
magamba szállni,
kézösszetenni, gyűjteni, venni,
mélyebbre jutni, csendben is lenni.

Akkor, csak akkor leszek majd gazdag!
Tékozló kézzel lesz mit adjak!
Másoknak áldás így lehet utam.
Így kérek időt újévre, Uram!


Jókívánságok egész évre
(Esther Lieberknecht)

Kívánom, hogy legyen időd rá,
hogy a hajszolt hétköznapokon
ha kell, hát megpihenhess.

Kívánom, hogy felismerd:
életed minden akadálya
új lehetőségeket rejt,
hogy növekedj általa.

Kívánom, hogy az élet
apró dolgait fölfedezve
bennük örömödet lelhesd.

Kívánok jó barátokat,
akik nem csak sikereid,
hanem kudarcaid idején is
kitartanak melletted.

Kívánok békességet neked,
hogy az élet viharai között
biztonságban lehess.

Kívánom azt a bizonyosságot,
hogy van Isten, aki életed
minden napján, minden órájában
ott lesz melletted.

Ezt kívánom én - neked.

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP