Tervezgetem

>> 2010. december 15.

vagyis pontosabban gondolkodom azon már pár napja, hogy nem ártana kicsit sűrűbben írni ide. vagy mégsem?
csak épp azokban a késő esti órákban, mikor odaülhetnék a gép mellé, elé: vagy értelemsebb ötlet ágybabújni a másnapi használhatóságomért, vagy valahogy nincs mit írni. talán példát kellene vegyek Mártától és a semmiségekről is írni. végülis nem olyan unalmas az életem.
kedd este is készítettem pár képet, hogy majd felteszem ide, hogy a hétfőiekről ne is beszéljek, csak hát...
lassan már 2 napja egyfolytában hull a hó. az utcák takarításáról inkább nem tennék említést. a csicsonkázást ha a csizmám talpán nem sokat próbáltam, akkor most sikerült párszor 4keréken megérezni (egyik körforgalomban majdnem tovább fordultam, pedig kifele akartam).
ja, azt azért meg kell jegyezzem, hogy nagyon élveztem, hogy lelassult a város. mármint azt élveztem, hogy már nem volt annyi rohanás, az izgága tolakodás valahogy megszűnt, mindenki nyugodtan, akarom mondani lassan közlekedett. persze azt nem élveztem annyira, hogy időben sokkal többe került, míg bárhova eljutottam...
kicsit gyerek lesz belőlem és - na de majd megmutatom, mit tervezek :D aludtam már rá egynéhányat, de csak maradok az ötletemnél, azt hiszem.
esténként néha kiállok az ablakba hulló pihéket lesni - csak úgy. azt hiszem, rég nem gyönyörködtem már a télben. persze a kocsi takarítása nem tartozik a kedvenceim közzé, na meg a lapátolás sem - bár ez utóbbit néha még élvezem is :)
a szilveszteri kiruccanás esett, így most majd valami máson fogom törni a fejem, amint az időm ezt is megengedi. legrosszabb esetben alszom egy jót. vagy ki tudja? legalább lesz időm pihenni (álmodik a nyomor), meg talán valamit a lakásban még tenni-venni, ami a díszítést illeti.
a fenyőfa idén elmarad, azt hiszem. nem is baj.

3 Hozzászólás:

márta 11:38 du., december 15, 2010  

Írjál csak gyakrabban, de teljesen megértem a csendet is, az életnek csak egy pici része zajlik itt. Én most egy ígéretet tartok be a mindennapi bejegyzéssel. Az élet nem unalmas, de nyilván nem is egy Tom Sawyers kalandjai...még jó. :)

csillag 9:16 de., december 16, 2010  

Nem tudom miért, de valahogy jól esik más megszokott, csendes avagy izgalmas napjaiba betekintést nyerni. Főleg ha az illető új dolgokon esik keresztül - például lapátolás:P Szóval csak írj:) Mert szeretünk és szeretjük amit írsz. Versek nincsenek a láthatáron? :D

Adona 10:42 du., december 16, 2010  

így van, kell a csend is, s ha csend van bent, kint is az...
köszönöm, igyekszem irogatni sűrűbben :)
vers? sajátra gondolsz?

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP