Mérföldkő

>> 2010. január 11.


sokaknak az óév/újév az. valamilyen szinten nekem is. de ez a nap - ez minden évben mérföldkő. volt és marad. megállok. igaz, az élet körülöttem olyan őrült rohanásba csapott át, hogy rá sem ismerek - mégis megállok. ott bent, kicsit csendben megállok Előtte. az elmúlt napokért. évekért. a történtekért s a meg nem történtekért. a családért, barátokért, és sok-sok másért. és nem utolsó sorban a plusz egyért. a következőért. a refrén cseng bennem - "mert örökkévaló az Ő kegyelme". mi mást mondhatnék? mérföldkő mellett Neki sokmindent elmondok. de legfőképp - hogy kegyelem. s tovább csak Vele érdemes mennem. már rég tudom...

5 Hozzászólás:

Evódia 8:09 du., január 11, 2010  

értem én mostmár... :)csak Vele bátran előre!!!

Adona 9:57 du., január 11, 2010  

:)
köszönöm Evódia!

Borzási A. Kriszta 10:23 du., január 11, 2010  

én még nem értem, de majd egyszer csaktán megértem:):)
aláhúzom én is, amit Evódia írt. Bátran Vele előre!

Adona 9:48 du., január 12, 2010  

Kriszta nezd meg a masik januar 11-i bejegyzest is, na meg a kepet onnan! :)

Borzási A. Kriszta 4:37 du., január 13, 2010  

értem, értem...
s a kép is nagyon kifejező:)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP