Belegondolsz?

>> 2010. január 9.

nemrég, amint énekeltem az ismert éneket úgy belémhasított a kérdés, hogy tudom, mit is mondtam én most ki? ezt már máskor is megfigyeltem, volt olyan, hogy részleteket nem énekeltem, mert nem tudtam komolyan venni azt, ami a szövegben volt, de nem emlékszem ennyire 'ébresztő' hatásra, mint ez utóbbi. a kedvenceimet a szövegek alapján válogatom általában, sokszor azok tartották a 'lelket' bennem a nehéz pillanatokban, a csüggedésben, vagy azokkal fejeztem ki az örömömet.
aztán ugyanez elmondható az igeversekről is, amiket fejből idézgetek, esetleg másoknak. belegondolok abba, mit is mondok?
megvizsgáltál és híjával találtál...

u.i. egy refrén jár a fejemben szilveszter óta. meg egy Max Lucado könyvet olvasok, a 23. zsoltárról...

2 Hozzászólás:

Emese 10:00 du., január 12, 2010  

nekem is sokx batoritast nyujtanak az enekek. Szoktam ugy magamnak-magamba dudolgatni/ enekelni. De egyik kedvenc batorito enekemet egy debreceni baratnotol tanultam, a 40-ik zsoltar alapjan irodott...: Az Urra vartam, s hozzam hajolt,... Kosziklara helyezett...

Névtelen 4:42 de., március 23, 2010  

Nagyon erdekes, koszonom

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP