Érdekes az,

>> 2009. május 28.

ahogyan tényleg az ember belső hangulata hatást gyakorol a nap hangulatára. esik odakint, el is áztam, de valahogy ez most nem görbíti lefele a szám, sőt.

a keső esti sikerélmény meglepő hatással volt a ma reggeli hangulatomra, úgyhogy tényleg ki kellene ötöljek valamit, hogy esténként emelkedettebb hangulatban térjek nyugovóra - a másnapi jól-létemért :D
de ma este ragadnak le a szemeim... ja, nem is mondtam, már vagy 2 hete leszoktam a zöld teáról :) (ha valakit érdekel miért, csak egyszerüen kezdtem rájönni, hogy lassan már függök tőle és eldöntöttem, ez így nem mehet tovább, a fiókomban pedig ott lapul még jónéhány teatasak, de élvezem, hogy félbe akartam szakítani és sikerült :D) és nagyon-de-nagyon remélem, hogy hamarosan sikerül kialudnom magam, de az biztos, hogy nem ezen a hétvégén lesz...

1 Hozzászólás:

Kriszta 1:50 du., május 29, 2009  

engem meg úgy elszomorított a tegnapi eső...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP