Válogatás

>> 2009. április 22.

vonatból még...

az ablakból ideláttunk

első sétánk alkalmával találtunk rá - hangulatos kis templom :D

Uránia csillagvizsgáló

Stephansdom kintről...




... bentről

lelátás a Stephansdom tetejéről

Anker-óra

utcarészlet

Votivkirche

útközben a Ring-en

tulipánok a Rathausplatz-on

Rathaus

Parlament

Hofburg

Karlskirche

Peterskirche

Schönbrunn bejárata

rálátás az épületre

park-részlet

kacsák az egyik szökőkútnál (amúgy mindegyiknél voltak)

részlet

rálátás az épületre

Gloriette

lelátás a Gloritte-ről (a Schönbrunn hátulról)

kedvenc kacsás képem :)

még mindig Schönbrunn

Privy garden

lovashintó a Schönbrunn előtt

tulipán a Mariahilfer strasse-n

hogy tényleg ott jártam...

7 Hozzászólás:

Betti 12:13 de., április 23, 2009  

:) nagyon szép
köszönöm a képeket

remélem a többit is megnézhetem...

Kriszta 12:43 du., április 23, 2009  

az a virágos kép, az gyönyörű:)

Józsi 9:53 du., április 23, 2009  

Az egy kacsás, az nagyon jó, szépen sikerült a zoom a kacsára.
A hintós, azon meg ha nem lenne rajta a gyerekkocsi, egész korhű hangulata lenne :)

Adona 9:59 du., április 23, 2009  

igen, a hintos gyerekkocsit csak itthon vettem eszre :(

Névtelen 10:03 du., április 24, 2009  

ha mar mindenki valogat a kepek kozott akkor elmondom nekem melyik tettszett a legjobban: hat nekem a legjobban..... eloben tettszett :):)

Névtelen 10:04 du., április 24, 2009  

emese voltam... :)

csillag 10:19 de., április 25, 2009  

örülök, hogy jól telt:)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP