Csodaszép

>> 2008. május 25.

ma reggel úgy ébredtem, hogy a nyakamat nem tudtam jobb felé fordítani... fél óra kenőcs meg masszírozás után engedett, de még mindig nem igazán tudom a fejemet egyenesen tartani... ennek ellenére, a szívemben zeng az ének, amit ma a végén énekeltünk. románul eddig is tudtam és a kedveceim közé tartozott :)

Csodaszép látvány ha kél a hajnal
És mikor a nap leszáll,
De még annál is csodásabb nékem,
Szeret Jézus, ez örökké áll.

Refrén:
Nekem Jézus oly csodás,
Szebb mint e nagy világ,
Szeme áldón néz reám,
Nála szebb nincs senki más!

Csodaszép látvány a tél a nyár is,
Vagy éjjel a csillagfény,
De még annál is csodásabb nékem,
Uram kegyelmét elnyertem én.

Csodaszép mestermű minden ember
És nincs hozzá fogható,
De még annál is csodásabb nékem,
Örök életet ad Megváltóm.

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP