Végre valahára

>> 2008. április 17.

az este sikerült valamit megvalósítani a régóta tervezett dolgokból. na nem is a nagy szám, hogy sikerült, hanem a valami :)
igaz, több időbe került, mint gondoltam volna, de akkor is megérte. tényleg aranyos lett és megjegyzendő, hogy az önértékelésemnek is igen jót tett :)
sajna csak 2 modellre futotta, mert már így is késő volt, mire ráébredtem, hogy igencsak elálmosodtam, ideje eltennem magam mára. és akkor még jött a helyrepakolás :D vágódeszka, papír, karton, olló, ragasztó, ceruza, radír, cutter, na meg a vágókészletem. és most lapulni tettem a 2 újdonsült képeslapot. ja, és egyiknek az ötletét kölcsönöztem (igaz, hogy a sablont magam agyaltam ki hozzá, na meg egy kicsit improvizáltam is), de a másik eredeti saját gyártmány ötletestül, mindenestül. és kezdetnek nem is rossz... már készül bennem az új modell néhány napja, most már kezdek rájönni a működési alapelvekre. és élvezem, de nagyon :)

2 Hozzászólás:

márta 11:15 de., április 17, 2008  

Fotó, vagy valami, hm? :)))

Adona 11:43 de., április 17, 2008  

lesz az is :D
terveztem is, meg is csinaltam a kepeket is, de csak a gepre valo feltoltesig jutottam veluk :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP