Ma reggel újra

>> 2008. április 2.

feketeteáztam, újra. mégis ragad le a szeme, még nem tette meg a hatását, azt hiszem... biztos a hétvégi óraváltozás a hibás, hogy este nem tudok lefeküdni idejében, azaz nem vagyok álmos. meg aztán a hétvégi kiruccanás is igencsak felborította a helyes időérzékemet... és minden reggel elhatározom, hogy este most már idejében pihenőre térek.
különben azt hiszem, lejárt a blog-korszak nálam. nem tudom, miről írjak sokszor, hiába meg nem akarom szaporítani a szót. különösebben érdekes dolgok nem igen vannak, aztán így marad a csend...

3 Hozzászólás:

márta 9:57 de., április 02, 2008  

Soha ne mondd, hogy soha, igaz ezt nem is mondtad, csak azt, hogy "lejárt"...de ezt se mondd, mert nem lehet tudni. Nekem pont az tetszik, hogy a semmiről is tudsz írni valamit. Fő, hogy örömmel írj, mikor írsz. Én azért mindig idekattintok...:)

Adona 10:49 de., április 02, 2008  

azért írtam, hogy lejárt, mert ma valahogy úgy éreztem, hogy egy ideje már nem igen van témám...

csillag 11:15 du., április 03, 2008  

én is, de aztán néha néha akad téma:) Végülis nem olyan napló ez, hogy muszáj minden nap írni. Ahogy jön az ihlet:D
S ha nem is kommentálunk mindig, nem jelenti azt, hogy nem olvasunk.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP