Hasonláz

>> 2008. április 3.

tegnap olvastam: "kérlek, légy türelemmel, Isten még nem készült el velem"... ezt néha magamnak kellene ismételnem... én perfekcionista!

aztán meg azon gondolkodtam a blogokat olvasgatva, hogy mennyire nem vagyunk egyformák. és hogy nekem néha annyira legyekmárolyanmintmás vágyam van, hogy csak na. és vajon miért nincsenek egyediséget fejlesztő kurzusok, mert amúgy annyi mindenfélét kitalálnak (nem mintha bánnám, hogy találok például a neten engem is érdeklő dolgokat). aztán eszembe jutott, hogy valaki azt mondta, hogy "egyedieknek születünk, de másolatként halunk meg". mondjuk nem akarok én teljesen olyan lenni, mint x vagy y, de nem bánnám, ha xből ez, yból meg az meglenne bennem. na jó, az igazság azonban az, hogy a szívem csücskében mégis örülök, hogy más vagyok. egyedi. érdekes így. csak tudnám valahogy hasznosan kihasználni ezt a különcségemet. azazhogy anélkül, hogy elkapna ez a hasonlítási láz...

2 Hozzászólás:

márta 10:26 de., április 03, 2008  

Érdekes, én nem emlékszem olyanra, hogy szerettem volna olyan lenni, mint más, de ugyanakkor sokáig magammal se voltam elégedett. Nem mintha most nagyon az lennék, de nem foglalkozom ezzel egyszerűen. Jól elvagyunk, én meg jómagam. És azért unalmas lenne nagyon, ha mind egyformák lennénk. Belőlem például bőven elég egy darab.

csillag 11:10 du., április 03, 2008  

nagyon tetszik az idézet. Egész nap ez járt a fejemben:).

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP