Gyógyító írás?

>> 2008. április 23.

egy érdekes könyvet olvasok: James W. Pennebaker írta, címe Rejtett érzelmeink, valódi önmagunk - Az őszinte beszéd és írás gyógyító ereje. egyes dolgokat, amit most olvastam, már saját bőrümün tapasztaltam, csak nem tudtam emgmagyarázni, most már értem. arról van szó, hogy vannak az életünkben olyan traumák, dolgok, amelyekről soha senkinek nem volt bátorságunk beszélni, de bennünk vannak. és sok betegségnek pszihológiai okai vannak. meg hogy mikor az emberek elkezdtek beszélni, írni arról, ami történt velük (akár sok évvel azelőtt is), felszabadultabbak lettek és egészségesebbek is.
aztán megemlíti azt is, hogy azok, akik imádkoztak, azok is gyógyultabbak. még mielőtt olvastam voltam ezt az imáról, megfogalmazódott bennem az, hogy micsoda kincset kaptunk az ima lehetőségében. hogy kimondhatjuk, elmondhatjuk Istennek, ami bennünk van. az érzelmeinkről beszélhetünk és ezáltal felszabadulhatunk, arról nem is beszélve, hogy vigasztalást, bátorítást kaphatunk egy-egy "eszünbe juttatot" ige által...

2 Hozzászólás:

Névtelen 9:31 de., április 23, 2008  

...jó gobdolatok ma reggelre... zerge

Névtelen 5:28 de., május 01, 2008  

.....ez nagyon szep es igaz. Tudtad pl. hogy az ordog nem tudja olvasni a gondolatainkat, de elraktaroz minden szavunkat( mert kesobb azzal akar tamadni)es nagyon szokszor amikor oszinte vagy valakivel felhasznalja ellened....de amikor bemesz ISten jelenletebe, a titkos szobaba, ott teljes biztonsagban vagy es amikor oszinte vagy Istennel azt az ordog nem hallja, mert Isten betakar szarnyaival.....negyszemkozt Istennel a legmelyebb oromodet, csalodasodat erzeseidet megoszthatod, felszabadulsz....sot ettol sokkal tobb......Isten meghalgat, letorli konnyedet es valaszol, vigasztal, felemel.......oh de halas vagyok ERTE.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP