Néha azon

>> 2008. január 23.

gondolkodom, hogy nem tévesztettem-e pályát... na nem olyanszomorkás, elkeseredett gondolat ez, hogy bezzeghaakkormásképpcsinálom. és nem mintha nem szeretném, amit a munkában csinálok, ami a szakmám, de igenis, nagyon szeretem. csak épp nem tudom, hogy a hobbizás címen nevezett tevékenységet nem élvezem-e jobban? ha még egyszer választanom kellene, igazán nem tudnám, melyiket válasszam. most már pedig, ha már megvan, valahogy igyekszem összebékíteni őket. pedig néha otthon is elülnék, csak úgy ni, kitalálni valami hasznos programocskát, de ugyanakkor kreatívkodnék is valamit, olyan szalvétás-fonalas-papíros akármicsodát. és néha nehéz a választás. nagyon nehéz...

1 Hozzászólás:

Névtelen 1:50 du., január 24, 2008  

Én biztos vagyok benne, hogy pályát tévesztettem és el is szoktam keseredni néha.
Te meg ne hagyd abba a hobbyzást, mert nagyon jó vagy :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP