Tegnap úgy jártam,

>> 2007. november 29.

hogy akartam valamit beírni ide, egész jó lett volna, úgy gondoltam, de megszakítottak és elszállt minden ötletem. hát na. lehet jobb így.
nah szóval. nem tudom, hogy, de mostanában kevesebb írnivalóm akad. ez nem azt jelenti, hogy unatkozom vagy ilyenek, mert egy csomó dolog jár a fejemben, meg minden. csak úgy egyszerüen valahogy nem jön leírni őket. meg néha jobb nem világgá kürtölni ezt vagy azt...
közben végzem a dolgomat, rendszeresen járok munkába, egyfajta ritmusa az életemnek. a többi meg igazodik hozzá.
már többször elhatároztam, hogy előveszem a gitáromat. meg a furulyát is. mert nagyon kedvem szottyan egypár hangot előcsalogatni belőlük, de még eddig nem sikerült megvalósítani. meg aztán gondolok a hallgatóságra is, mert a falak azért nem hangszigetelők. de a hétvégén hátha sort kerítek rá mégis :D.

3 Hozzászólás:

Névtelen 12:31 du., november 29, 2007  

nekem is néha úgy elröppenek a gondolatiam... mire gephez tudok ülni...

csillag 6:04 du., november 29, 2007  

hű, neked van gitárod is meg furulyád is?

Adona 8:37 du., november 29, 2007  

van, van, mind a kettő :D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP