Régmúlt idők...

>> 2007. november 29.

mindig is szerettem volna valami pár száz évvel ezelőtt élni egy kastélyban mondjuk hercegnőként vagy hasonlóként... hm... de azért mostanában rájöttem, hogy nem volt annyira arany az életük, mint én magamnak elképzeltem. na de mégis, kipróbálnám. egy hét mondjuk. vagy na jó, egy hónap... de nem lehet. talán mégis jobb nekem itt is és most. néha nehéz ezzel egyet dobbanom. csak úgy ni, szívből egyetérteni meg érezni... meg aztán... na mindegy, nem folytatom a nosztalgiázást...

6 Hozzászólás:

Betti 3:33 du., november 30, 2007  

Filmet neztel?

Adona 3:40 du., november 30, 2007  

:)))
igen, de ezt a bejegyzést még előtte megírtam :D
ha nem, akkor utána, biztos megtettem volna. de csak ez első részére futotta az este, a többi ma következik :)

csillag 10:39 du., november 30, 2007  

én azt hittem mesét olvastál :D

Betti 10:57 du., november 30, 2007  

jo filmezest neked
nakem nagyon nagyon tetszett :))
De azert jo nakam MA élni, így ahogy.

csillag 4:44 du., december 01, 2007  

milyen film?:D

Adona 4:51 du., december 01, 2007  

Sissi - 3 részes, de nagyon profi :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP