Kávé-hatás

>> 2007. november 26.

nem szabad délután 5körül már kávét innom!!! vagy csak egy kortyot. na jó, kettőt. legyen három. de több nem. vagy úgy járok, mint az éjjel, hogy 1ig forgolódom az ágyban, anélkül, hogy aludni tudjak minden egybegyűjtött fáradtságom ellenére is... és persze reggel szó sincs felkelésről. hogy mikor "szólt be nekem" a telóm, nem tudom, mert nem arra ébredtem. s most buzgón iszogatom a fekete teámat, hogy hátha-hátha sikerül ma ébernek lennem. hogy ne mondjam, annyira fáradt voltam ma reggel, hogy nem tudtam, hogy hívják románul a galambot, ami a menyasszonyi tortán volt...

2 Hozzászólás:

márta 2:31 du., november 26, 2007  

Porumb, nem? És akkor a lány galamb az vajon a "porumbita"? Vagy porumbel a galamb? Most már végképp belezavarodtam...

Adona 2:42 du., november 26, 2007  

"porumbel" a helyes válasz, a "porumb" az kukorica :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP