Hol is kezdjem?

>> 2007. november 25.

szóval péntek kora reggel nekivágtam a messzeségnek. kora délután már meg is érkeztem. ebéd után pedig nekifogtunk, a készülődésnek, teremdíszítésnek meg egyebeknek. ja, nem mondtam? egyik nagyon kedves barátnőm menyegzőjére utaztam el nagyfaluba. pénteken készült és szombaton ebéden ilyen teríték volt:

szombaton volt hát a nagy nap :) a menyasszony készült, és a vőlegény türelmesen várt:

jön vagy nem marad?

nagyon szép...

áldd meg őket, kérünk!

fehér... zöld...

nagyon fincsi volt - citromos krémmel

mit is tegyek még hozzá? jó volt a hangulat. több ismerőssel is találkoztam, jó volt beszélgetni velük, együtt lenni. szép volt. és hamar eltelt. nevettünk is, ügyes kis program volt. jó volt a szervezés is, az ifipárnak köszönhetően. ja, és nagyon sok szép énekköszöntés volt a gyüliben :)

11 Hozzászólás:

Betti 11:12 du., november 25, 2007  

Köszi.
Jó lenne egy fotó veled is.

Névtelen 12:51 du., november 26, 2007  

hogy hívják a menyasszonyt, mert ismerősnek tűnik?( persze csak ha nem vagyok túl indiszkrét...)

Adona 1:25 du., november 26, 2007  

Fazakas Krisztina :)

márta 2:33 du., november 26, 2007  

Most már lehetséges, hogy Hajasnénak hívják! Az Elemért én azt hiszem, ismerem.

Adona 2:42 du., november 26, 2007  

még nem Hajasné :)

Adona 2:44 du., november 26, 2007  

mármint még nem változtatta meg a nevét, de polgárilag is megesküdtek már. és nagyon szép volt a polgári, legalábbis a képek alapján, amiket megcsodáltam. hogy nálunk miért kell ezt az egészet összecsapják, nem értem...

márta 3:21 du., november 26, 2007  

Hát nekünk is nagyon szép volt a polgári: volt élő zene, vers, pezsgő, ja az nem volt, de lehetett volna, akkor volt szülőköszöntés, szép kis szónoklat. Szép volt na. Romániában meg elkezdik elhadarni vmelyik törvényt a gyerekek jogairól, és öt perc alatt kész van minden.

szalma 10:21 du., december 03, 2007  

tényleg nagyon jó kis esküvő volt, és úgy szeretjük őket :) aranyosak voltak nagyon, ja és nagyon örülök a nyulfarknyi beszélgetéseknek veled ;)

Adona 8:48 de., december 04, 2007  

igen, és én is örülök a beszélgetéseknek veled :)

Névtelen 8:26 du., december 22, 2007  

..csak annyit jegyeznek meg, h a tortanak csak egy resze volt citromos... minden darab mas mas izu volt.. a nagyobbik csokikremes volt, a kozepso citromos, es a kicsi gesztenyes :)... Nem volt honnan tudd, m kb h nem volt lehetoseged mindet megkostolni :). Ezert elarultam most neked a dolgot :) Puszi!! Zerge

Adona 8:30 du., december 22, 2007  

köszi, ezt tényleg nem tudtam :)
és nagyon örülök, hogy újra erre jársz!

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP