Kerék

>> 2007. november 3.

van ami nagyon jól megáll 4 keréken. mint például az autó. vagy kettőn. például a bicikli. vagy hármon. nem mondom, hogy triciklire gondoltam. vagy éppenséggel ötön, miért is ne? ilyen az én székem. itthon. csak épp az a bajom vele, hogy egyik kereke elakar szökni. már egy ideje. én meg mielőtt ráülök, a saját biztonságom érdekében vissza kell pászitsam a kis csavargót. és ezt minden egyes alkalommal. néha még miközbe ülök is, ha éppen nem felejtkeztem el arról, hogy kerekes székem van.
s van egy egyszerü magyarázat arra is, hogy miért nem cseréltem le még azt a bizonyos kereket. mert nem találtam másikat. a lehetséges üzleteket felkutattuk. az eredmény: egyetlen egyben kapható megfelelő méretben. csak épp az ár nem megfelelő. mert 1 kerék az ötből khm... hogy is mondjam? ha az árához még hozzáteszek háromszor annyit, vadiúj széket vehetek. ennyit erről... mindenképpen kiábránditó...
szóval maradok a hiányzó kerekű székkel. mig valamilyen jobb megoldást nem találok...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP