Anita-mondások

>> 2007. november 1.

ma este hangzottak el, a szobámban :D

- Neked mikor lesznek gyerekeid meg férjed?
- Nem tudom.
rövid gondolkodás után:
- De tudni fogod már a menyegző előtt ki lesz a férjed?... Anya tudta, ki lesz a férje a menyegző előtt :))

miért nem Piroska Anita? mert a blúzán a kislány nem piros. a blúz, persze igen. és a kislányt amúgy is eltakarja a mellény. ja, de a mellény bordó, nem piros. és a zokni sem piros :)

a tenyerembe hajtottam a fejemet, úgy ültem az ágyon. az ujjaim között figyeltem, mit csinál Anita. a következő párbeszéd akkor hangzott el:
- Neked nyitva van a szemed?
- Szerinted?
- Szerintem?
hatásszünet, amit gondolkodásra is lehet használni
- Szerintem igen. Szerinted? :))

2 Hozzászólás:

Betti 11:09 du., november 01, 2007  

:D
mintha a menyegző egy meglepetés ajánkékot tartogatna... :DDD
pedig hát van benne valami, mert csak lakva ismerik az embert...
na, jó, ismerve az ajándékozót, nem kell félni. :)

Névtelen 11:29 du., november 01, 2007  

:D:D:DAranyo ez az Anita...és milyen kérdéseket tesz fel...én azt hiszem ha az én Jonathánommal egyszer özejönne akkor cak "filozofálnának":))))

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP