Kis könyvmoly lettem

>> 2007. október 8.

(azaz eddig is az voltam, csak most gyakorlom is ezt a foglalkozást), szóval, nem igazán van időm bloggot irni, mert ha csak lehet, olvasok. már rég nem olvastam ennyit egyhúztombn, na meg azt is, amit szeretek, igy most kihasználom a lehetőséget, és csak úgy falom a könyveket. de tényleg. nem mintha máskor nem olvastam volna, csak mindig valamire kellett készülnöm és ahhoz dokumentálódtam. de most nem azért olvasok. hanem csak úgy magamnak, és ez irtó jó dolog tud lenni.
most is 2 könyvet is olvasok egyszerre, méghozzá 2 regényt, csoda, hogy nem keverem össze a cselekményt meg a szereplőket se (igaz, kicsit nehéz lenne), de nagyon élvezem. na mentem, várnak a könyveim :D

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP