Varrónőnél - 5.

>> 2007. szeptember 11.

megvan, végre. :) (a ruhám, mármint)
már előre örültem, hogy beirhatom, utam oda-s-vissza eseménytelen volt, de mégsem. már az eső is elég fölfordulást okoz, de nem elég ennyi. a megállóba érve igencsak lelkes lettem (amúgyis rohantam, semmi gond), hogy ime, jön a nekem-jó villamos. de hamar lelohadt a kedvem, amikor 2 megálló után jött a nagy fék, meg persze a bumm. a nem-tudom-milyen-márkájú kocsi felharmonikázott szépen féloldalasan egy pillanat alatt. igy hát nekivágtam másfél megállónak gyalog, esőben persze, onnan meg egy másik villamossal mentem tovább. na igy volt. a visszautam ilyesmiktől mentes volt.
a nadrágom igencsak vizes lett. úgy térd körülig. nem csoda. a tócsák-pocsolyák mennyisége felmérhetetlen, mélységük úgyszintén. a területi kiterjedésük is figyelemre méltó... és mindez főként a járdán. meg az út mentén, ahol a kocsik nagy sebeséggel hajtanak el. a többit nem részletezem.

2 Hozzászólás:

márta 3:25 du., szeptember 11, 2007  

Minden jó, ha vége jó! :) Azért azt a ruhát megnézném már, annyit hallottam róla :)

Adona 3:36 du., szeptember 11, 2007  

a hétvégén majd felveszem és akkor utána majd képet is teszek fel :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP