Varrónőnél - 4.

>> 2007. szeptember 10.

reméltem, hogy má' béfejezem ezt a részt, de há' mégse akar sikeredni... mert az úgy vót, hogy ma a munkából megyek is a ruhámért. de csak vót, mert nem lett. azazhogy, dehogyisnem. vagyis mégsem. na szóval: amint tudtam, a munkából szabadultam elfele, aztán, úzsgyi a megállóba, fel a villamosra, le róla, fel a másikra, le róla, gyalog ereszd neki, be a varrodába. oszt ennyi vót. mert a ruhám még nincs kész. csak hónap lesz. na tessék. mitvót mit tennem, jöttem haza, megálltam még vásárolni egyet-s-mást. mert ugye semmi nélkül csak nem állithatok haza. megelégedtem egypár nápolyival meg egyéb ilyesmivel. közben megjegyzem, hogy 18 megállónyit utaztam, mindezt 4 villamossal, meg 2 busszal, ehhez hozzáadandó még a megállókban eltöltött idő, na meg a gyaloglás, természetesen :) nah, ez vót ma többek között...
megyek is, fontos-sürgős dolgom van :)

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP