Felhős reggel

>> 2007. szeptember 7.

igencsak felhősen indult a mai nap. kint is. de nem csak. és ezt az élményt nem dicsekvésképpen irom le. mert nincs mivel. inkább csak, hogy lássátok: ilyen is vagyok néha...

tegnap a kolléganő igencsak csapkodta szegény drótfarkú egeret az asztalhoz mérgében. de hát a szegény jószág nem tehetett arról, hogy nem ment ami nem akart... na de gondoltam magamban, engem az ilyen kis semmiség ki nem hozna igy a sodromból. na, az lehet, hogy nem is, de más, igencsak semmiség mégis. kiderült ma reggel.
ugyanis az történt, hogy csövet cseréltek. a szomszédék. szóltak is 2 napja, hogy jönnek ma reggel. és hát a főszereplő a szobámon keresztül emelkedett a magasba. és azt le kellett vágni. és mondták, hogy félnyolc-nyolc között jönnek. ez már startból azt jelentette, hogy hamarabb kell kelnem, hogy akkorára a szobám "látogatható" legyen. az este persze, hogy szuperkésőn feküdtem, meg hát akkor háromnegyedhétkor keltem. nem is ez a gond.
csak épp hétóraötperckor csengettek, hogy mindjárt jönnek. és a mindjárt az nem 25 perc!!! fel is ment a cukrom meg a pumpám. de alaposan. meg odamondogattam egyet-mást nem túl nyugodtan. na nem a szerelőknek, mert azok még nem érkeztek meg. mert ugyebár jogosnak éreztem, hogy a reggeli teendőimet nyugodtan végezhessem, zavartalanul a szobámban...
őszintén remélem, hogy a mai napom nem igy fog folytatódni...
és jó, hogy lehet bocsánatot kérni. még ha néha nehéz is...

1 Hozzászólás:

márta 9:25 de., szeptember 07, 2007  

Nem azért mondom, de mással is megesik az ilyesmi. Például velem is tegnap, mikor nem volt kedvem németórára menni, és megkértem T.-t, hogy menjen ő helyettem, merthogy kedden is én voltam, és hogy menjen el ő most igazán ( egy tanárhoz járunk). Hát nem akart menni. Jaj, de felhúztam magam. Olyan pukkancs lettem, meg kicsit a szekrényajtó is becsapódott. Aztán meg csikorgott az autó kereke is, mikor elindultam vele. Aztán mikor hazajöttem, akkor meg bocsánatot kértem :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP