Tegnapi nap

>> 2007. augusztus 29.

reggel szokásos felkelés, készülődés, reggeli, út a munkába, ottlét, ebéd, folytatni a dolgot... semmi különös. egy átlagos nap. nem is tudom miért irom le miket is csináltam. talán csak hogy lássátok, mivel telnek a napok. vagy magamnak, hogy ne felejtsem el a döntéseimet.
szóval elkezdtem olvasni "az élet játéká"t. angolul, mert úgy találtam rá a neten. nem értek minden 100%osan, de na. igy is jó. a lényeg világos.
munka után elmentem, hogy a hosszúból rövid legyen, a kevésből picivel több. a fru-fru picit rövidre sikerült talán, de majd megnő. aztán onnan a dómtérre. kicsit késtem, de a többiek rendesek voltak és megvártak. egy pizzázóba ültünk be "búcsúzkodni". én egy fél pizzával jóllaktam, hozzá még egy üditő s megvolt a vacsora. jót beszélgettünk, nevettünk. jó volt együtt.
otthon még bekapcsoltam a netet, de nagyon vacakolt, meg is haragudtam rá. és eldöntöttem, hogy máskor, ha bizonyos óra után lépek haza, nem kisérletezek ezzel. majd másik nap vagy harmadik. mikor futja rá. inkább időben lefekszem. hogy reggel sikerüljön felkelni és valami mással is kezdeni a napot mint gyors munkába készüléssel. és sikerült is ma. jó volt. muszáj kicsit keményebb legyek magammal, mert másképp nem lesz jó vége a neten ücsörgésnek. és ahogy a programomat elnézem, igencsak csökkenni fog a billentyűzgetés ideje. munkaidőn kivül... na de sebaj, hátha sikerül majd valami jó könyvet olvasni helyette. :) ja igen. és időben lefeküdni. az jobb mint azt lesni, hogy kommentelt még valaki, jegyzett-e fel vagy be valaki valamit... az se rossz dolog, de annál jobb is van :D

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP