300ik

>> 2007. augusztus 29.

bejegyzés :)

nem állhatom meg, hogy ne irjam le, mennyire "lelkesitett" néhány perce, hogy NEM megy a net. azaz nem ment. már megint. az utóbbi napokban rengeteget akadozott. és hát jött a mentő ötlet: hisz ez nemrég még ment. lássuk csak - mi változott azóta? ez olyasmit, amit sokszor csinálok különben a munkában is - keresem a választ erre a nagy-nagy kérdésre. és hát a válasz pofon-egyszerű. és onnan ugrott be, hogy télen sosem volt ilyen problémám. azaz hogy a rútert vájerlesz fogjam idebenn. és becsuktam a balkon-ajtót, ami szellőzés, friss levegő meg egyéb ürügyén tátongott mellettem nyitva. és láss csodát! 'very low'ról hirtelen 'good' lett :)

és hát beirhattam ide ezt a tudom-is-én-milyen-fordulós pósztot :D

4 Hozzászólás:

márta 11:13 du., augusztus 29, 2007  

Ez már megint ünneplési ok! Megyek, iszok megint egy csésze teát ennek örörmére !

Adona 8:36 de., augusztus 30, 2007  

köszi, hogy velem ünnepelsz! :)

Névtelen 11:44 de., augusztus 30, 2007  

Nate... ezt be kell irni valamelyik szamitogepes forumra. Valakit biztosan boldogitani fogsz, mikor megtalalja a "Nem meg a wireless!!!" problemajara az egyszeru megoldast: "Csukd be a terasz ajtot."

Adona 11:57 de., augusztus 30, 2007  

:))
én is csodálakoztam a probléma ilyenfajta megoldásán, de ha egyszer működik! :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP