Más szemével

>> 2007. augusztus 21.

jó dolog más szemével is meglátni magamat. kintről. más szűrőn is, mint az én saját, kibélelt, megszokott áteresztőjén. hogy van, amit nem is látok. amire vigyázni kell. amit értékesiteni kell. lehet. de inkább kell. de lehet is. talán nem máról holnapra. de a kiscsibe sem lesz meg a mai friss tojásból hirtelen (épp ezt magyaráztam szombaton a tyúkkerités mellett...).
jó néha kiértékelni. átnézni. visszanézni egyszer, de aztán indulni tovább. nem leragadni. a pillanat elmegy. jó volna veletartani. a képek már nem sárgulnak meg. de akkor sem kell regadni náluk. a voltnál. a lehetett-volnánál. menni a tovább a lesz felé.
úgy érzem, látom, gondolom, értékes idő van a hátam mögött. nem azt mondom, hogy a maximumot kihoztam belőle. igen, lehetett volna többet is. de most nem az a fontos. hanem, hogy megérte. mert hiába ülök le most a múlton keseregni. csak a jelent szalasztom el. inkább jobbat-jobban akarással nekivágok a mindig újnak. a mának. a mostnak...

új levél nő mellettem a cserépből...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP