Itthon...

>> 2007. augusztus 11.

Az este későn, fáradtan kerültem haza. Meleg fogadott a friss hegyi levegő után. Na meg eső. A vacsi gyümölcs volt. Jól esett a kemény farönkök és földágy után a saját ágyikómban pihenni. Ma késő d.e. keltem fel, dél is elmúlt mire kipakoltam. Aztán géphez ültem, de elég sok időbe került, mire végigolvastam, néztem az elmúlt 10 nap eseményeit. De most már végre én is irok valamit ide.

Szerda (aug. 1) kora reggel indultunk útnak, vonattal. 12en mentünk innen. váradon már várt a busz, igy hát nekikapaszkodtunk a királyhágónak, majd fel a Drăgan-tó mellett a Şebeş völgyébe. csak fenyők közzé. ott már vártak bennünket. a délután sátorhúzással meg berendezkedéssel telt. a patak jéghideg volt. este ismerkedés. meg sem kisérelem felsorolni, hogy honnan is keveredtünk oda össze, mert biztos, valakit kihagyok. de 15 helyről biztos voltunk. az éjszakai 5 fog igencsak megdidergetett bennünket...

Csütörtökön a d.e. a szokásos mederben folyt. 8kor kezdődött a csoportvezetők megbeszélése, áhitattal együtt. Isten az eseményeinkben, ez volt a főtéma. 9től reggeli volt. majd lomtalanitás kivül-belül. 10:30től csoportbeszélgetés jött. a napi lecke: Kinek mi a fontos? azaz Jónásnak a tök, Istennek pedig a niniveiek. örülök a csoportomnak, az emberkéknek, akikkel megismerkedhettem. 9en voltak. aztán rövid szabadidő után 1kor ebéd volt. ebéd után rövid túrára indultunk, kb. 15 km-t gyalogoltunk a drăgan-tó egyik csücskéhez. és közbe jónéhány vizesést csodáltunk meg. este a csoportok bemutatkoztak (össz-vissz 100 körül mozgott a létszám +-10)

Pénteken a d.e. a szokásosan telt. Ebéd előtt a téma: József feleséget kap ajándékba Istentől. és mivel a csoportvezetők többsége még egyedülálló, ezt a témát közösen dolgoztuk fel. Ebéd után lehetett focizni, röpizni a pályán vagy pedig üvegfestéssel foglalatoskodni.

Szombaton borús napra ébredtünk, de azért reménykedve indultunk el biharfüred felé napos túrára. de olyan másfél óra után az eső visszakényszeritett bennünket. egész nap esett.

Vasárnap szintén borús volt, de azért ki-kisütött a napocska is. a csoportbeszélgetésen az a kérdés került teritékre, hogy miért nem látunk a háttérbe? azaz csak Elizeus látta a tüzes szekereket, a szolga nem. délután szalvétatehnikával töltöttem az idő egy részét.

Hétfőn arről beszéltünk, hogy testvérszeretet vagy igazi nagyság? azaz József megbocsájtott a testvéreinek. gipszöntés helyett én inkább pihentem, beszélgettem.

Kedden reggeli után kb. 50en nekiindultunk az 50 km-nek az ördögmalom nevű vizeséshez. egy bokarándulással gazdagodott valaki, meg képekkel, egyéb élményekkel, fáradsággal a többiek... de jó volt.

Szerdán 1 órával többet pihenhettünk. majd dávid és góliát kapcsán arról került szó, hogy mi az, hogy "kicsi" és "nagy"? ebéd után cserép és fafestés, mozaikozás volt, na meg foci, röpi.

Csütörtökön a tutti büntetés témáját tárgyaltuk meg a dávid és betsabés történet nyomán. ebéd után pedig kincskeresőbe indult a társaság. csapatokat inditottam és fogadtam, na meg számoltam. azt, hogy a 98 kavics végülis hány, meg a 67 sárga virág, a 123 toboz. az 1 darab gyik meg a 6 élő szöcske mind megvolt. de a 70+7 szem málna nem mindig, meg a 11 piros kövecske sem, nem beszélve az 1 pohár fenyőfalevélről, 25 fűszálról, 23 páfrányról. na meg a 250 gr fűrészporról, 17x23 cm-es moháról és 23 cm-es moszatról. de azért minden csapat jól teljesitett.

Pénteken reggeli után pakolás... ebéd után buszra ültünk, mi meg majd negyed 7kor vonatra (épp hogy sikerült felkerülni csomagostul, mielőtt elindult). hát igy volt... most ennyi röviden, szavakban...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP