Not-ész

>> 2007. július 31.

azaz "akinek nincs esze, legyen notesze"
csak azért, mert listát irtam a vinnivalókról, be is pakolésztam már nagyjából. remélhetőleg semmi nem marad itthon.
és belerepedt a kedvenc poharam (nem üvegből), igy most nélküle kell elinduljak a táborba, valami helyettesitőt keritve... :(((
nem igazán gratulálhatok magamnak, hogy sokat kevés helyre bepakoltam, de azért indultam már el rövidebb sátorozásra több csomaggal, úgyhogy... az örömöm valószinű csak holnap kora délutánig tart, mert egyik sátortársam hires arről, hogy ügyesen pakol, én is meggyőződtem róla, különben. de ez van. egy naaagy zsák a hátamra, egy kicsi előre, sátor a kezembe. valami ilyesmi lesz. és hogy a kaját még hova teszem, ne kérdezze senki...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP