Hangverseny

>> 2007. augusztus 31.

azaz "recital vocal-instrumental" volt ma este a

ban. a dómról azt kell tudni, hogy profi akusztikája van.
bár a hét elején eldöntöttem, hogy elmegyek, ma azért mégis gondolkodtam rajta. olyan csepegős-borús-szomorú-mindenes volt az idő. na de győzött az eltökéltség vagy mit tudom én mi, a lényeg az, hogy mégis elmentem.
a sötét, hideg terem helyett egy fényben úszó, meleg fogadott (egy gyertya sem égett). bár kezdés előtt 10 perccel már ott voltam, tele volt. na de mégis sikerült helyet kapni, egészen elől.
az orgonista egy 64 éves bácsi volt, temes megyében született. a szólista pedig bukaresti (nem születésileg, csak most).
leginkább az "ave maria" na meg az "amazing grace" tetszett :)

1 Hozzászólás:

Betti 12:09 de., szeptember 01, 2007  

jaj, de jó, hogy feltetted ezt a képet! Temesvár terei közül a dómtér tetszik a legjobban, olyan hangulatos. S sokszor beültem a dómba pihenni, gondolkozni lánykoromban...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP