Néra völgye

>> 2007. június 16.

szinte hihetetlen. már elolvastam a 10envalahány mailt, a vagy 20 bejegyzést, meg egyebeket, de a képek még mindig nem kerültek fel a gépre. van vagy 600 belőlük... :) (vagy 500 jól is sikerült. a nagy rohanásban nem csoda, hogy elmozdult néhány...)

profi 2 nap van a hátam mögött. nagyon hamar eltelt. jó volt a légkör, a csapat. a munkatársaimmal voltam kirándulni egyet a Néra völgyében. nem találom a szavakat, hogy leirjm, milyen is volt... talán néhány töredék...

rigók dalát hallhattam. az alvást leszámitva, minden lehetséges időt kint töltöttünk. kint ettünk, beszélgettünk, játszodtunk. kirándultunk. tegnap "mindössze" 26 km-t gyalogoltunk. ma délben is elmentünk egy rövid, másfél órás "sétára"
volt denevér. meg szentjánosbogár. meg patak. vizesések. erdő, fény, árnyék. villámlás. dörgés kisérete az úton. eső. vizcseppek a rózsalevélen. kövek, sziklák. keskeny palló. meg csend...
nem volt számitógép. még mobiljel sem. csak olyan helyeken, mint például az út közepe.

csak a nyakam szenved (meg én is vele), mert a tegnapi hátizsák megkinzott...

egyszerűen csak álltam sokszor és szó szerint elnémulva csodáltam a látványt... nincsenek szavaim még most sem, hogy leirjam, mi minden gyönyörűt láttam. csak az volt bennem, hogy "köszönöm, Atyám!" azt is, hogy megteremtetted. de azt is, hogy én is megláthattam... azt hiszem, képek sem mondhatjék el azt az érzést, ami bennem volt... de azért majd fogok feltenni néhány képet. holnap...

u.i. kigyót (én) nem láttam...

2 Hozzászólás:

Névtelen 11:07 du., június 16, 2007  

...de jó, h ennyire élvezted :) Én is vágyom valahova, ahol ne legyen semmi, csak a természet.. és főleg ne legyen net.. :) ... vágyomn én is a csendre, ezért annyira jó olvasni a megtapasztalásod.. Puszi neked, és örülök, h jól telt.. zerge

Betti 11:31 du., június 16, 2007  

Hiányoztál. Örülök neked:)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP